Canalul Dunăre – Marea Neagră, promovat în Ungaria

C.N. Administrația Canalelor Navigabile S.A. a organizat astăzi, 3 septembrie 2019, la Budapesta (Ungaria), cea de-a treia ediție a evenimentului de promovare ”Danube – Black Sea Canal meets Hungarian Partners”, la care au participat mai mulți colaboratori din țările riverane Dunării, ca o nouă oportunitate la dialog și colaborare. Delegația C.N. Administrația Canalelor Navigabile S.A. a fost condusă de directorul general, Daniel Georgescu, iar la eveniment au participat ambasadorul Republicii Moldova în Ungaria, Oleg Țulea, reprezentantul C.N. A.C.N. S.A. în Serbia, Vladan Misic, precum și reprezentantul C.N. A.C.N. S.A. în Ungaria, Laszlo Erdelyi.

Tot în cursul zilei de astăzi, membrii delegației C.N. A.C.N. S.A. au participat la o discuție la sediul Ambasadei României în Ungaria cu Ambasadorul Extraordinar şi Plenipotenţiar al României  în Ungaria, Marius Lazurca și consilierul economic în cadrul ambasadei, Tullia Balla Imola. Discuțiile purtate au fost legate de lărgirea ariei de interes a transporturilor navale, prin promovarea în Ungaria a activităților desfășurate pe Canalul Dunăre Marea Neagră și Poarta Albă Midia Năvodari, dar și de oportunitatea reprezentată de transportul de containere realizat pe Dunăre care, spre deosebire de alte fluvii din Europa, nu a avut o amploare foarte mare până în prezent.

În cadrul evenimentului a avut loc o sesiune de networking în cadrul căreia au fost aduse în discutie obiectivele comune cu privire la dezvoltarea traficului intern și internațional de nave și mărfuri. Având în vedere numărul mare de parteneri din Ungaria și din țările riverane Dunării care se ocupă de transport și logistică, prezenți la eveniment, preconizăm dezvoltarea unor relații comerciale între agenții economici care urmăresc absorbția traficului pe tronsonul Dunăre – Portul Constanța și retur.  

Directorul General al C.N. Administrația Canalelor Navigabile S.A., Daniel Georgescu, consideră ca fiind de o importanță majoră dezvoltarea colaborării companiei cu partenerii externi, mai ales cu cei din Ungaria, prin punerea la dispoziție a serviciilor specifice obiectului de activitate al companiei.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*