CEC Bank emite gratuit carduri pensionarilor din portofoliul băncii şi le trimite gratuit acasă

CEC Bank anunţă că emite gratuit carduri pensionarilor din portofoliul băncii şi le trimite gratuit acasă, prin Poşta Română, iar clienţii băncii din comunele şi oraşele mici, unde nu există unităţi sau ATM-uri CEC Bank, vor putea încasa pensiile în numerar acasă.

„CEC Bank continuă să ia măsuri speciale pe durata stării de urgenţă pentru a veni în ajutorul clienţilor săi pensionari. Astfel, banca va emite în mod gratuit carduri de debit pentru clienţii care îşi ridicau pensiile în numerar de la ghişeele băncii şi va asigura trimiterea acestora, fără costuri, la adresa de domiciliu a clienţilor, ca excepţie de la practica standard care prevede ridicarea cardurilor din unităţi”, arată banca într-un comunicat. 

Cardurile vor fi trimise prin intermediul Poştei Române, în baza unui acord comercial încheiat între cele două entităţi şi vor fi eliberate numai titularului, în baza documentului de identitate.

De asemenea, până la sfârşitul acestui an, banca nu va percepe comisioane de administrare lunare pentru aceste carduri. După expirarea acestei perioade, clienţii pot opta pentru utilizarea în continuare a cardurilor pentru încasarea pensiilor, cu un comision de 1,5 lei lunar (redus cu 50% faţă de comisionul standard lunar de administrare a cardului), sau pot opta pentru închiderea cardului.

”CEC Bank este unul dintre cei mai importanţi plătitori de pensii la nivel naţional. Persoanele în vârstă sunt printre cele mai vulnerabile în faţa noului coronavirus, de aceea am căutat soluţii pentru a le oferi acces la disponibilităţi în numerar şi, în acelaşi timp, pentru a-i proteja, limitând expunerea în spaţii publice. Prin parteneriatul cu Poşta Română, pe durata stării de urgenţă, vom emite carduri fără comisioane şi le vom trimite gratuit acasă pensionarilor care îşi încasau pensiile la ghişeu. De asemenea, pentru cei din zonele nebancarizate, vom asigura, la cerere, distribuirea pensiilor în numerar, la adresa de domiciliu”, a declarat Bogdan Neacşu, preşedinte – director general al CEC Bank.

De asemenea, clienţii CEC Bank din comunele şi oraşele mici, unde nu există unităţi sau ATM-uri CEC Bank, îşi pot primi pensiile în numerar acasă, pe durata stării de urgenţă. Şi acest serviciu va fi asigurat de către CEC Bank în parteneriat cu Poşta Română, prin serviciul e-mandat.

„Clienţii vor beneficia de încasarea pensiilor acasă, în mod gratuit, fără niciun fel de comisioane. Pentru a beneficia de acest serviciu, este necesară înregistrarea unei solicitări şi verificarea identităţii prin linia TelVerde a Băncii (0800.800.848)”, mai informează banca.

CEC Bank este unul dintre cei mai importanţi plătitori de pensii la nivel naţional, cu peste 400.000 de astfel de clienţi, din care circa 10% îşi încasau pensiile în numerar. 

În perioada în care vor fi plătite pensiile pe luna mai, CEC Bank va asigura un nivel ridicat al disponibilităţii reţelei teritoriale CEC Bank. Banca este prezentă în 781 de localităţi, din care peste 60% în mediul rural. CEC Bank are cea mai extinsă reţea teritorială, cu 1.024 de unităţi precum şi o retea extinsă pentru operaţiuni cu cardul, formată din 1.222 de ATM-uri şi 1.038 POS-uri instalate în unităţile băncii la sfârşitul lui 2019.

De asemenea, banca va asigura plata rapidă a pensiilor în conturile clienţilor, demarând transferurile imediat după încasarea sumelor aferente de la Casele Judeţene de Pensii.

„Pentru protecţia angajaţilor şi a publicului în contextul noului coronavirus, la  nivelul unităţilor CEC Bank au fost implementate o serie de măsuri care includ: igienizarea zilnică a spaţiilor de lucru, distribuirea de materiale sanitare şi materiale de protecţie pentru personalul care lucrează cu publicul şi disponibilitatea dezinfectanţilor de mâini pentru clienţi, la intrarea în orice unitate a băncii. În plus, numărul de persoane prezente simultan în cadrul unei unităţi a fost limitat, astfel încât să fie păstrată limita de siguranţă de 1,5 metri”, mai informează banca.

În zilele de plată a pensiilor, la nivelul întregii reţele de unităţi teritoriale, clienţii în vârstă de peste 60 de ani vor avea prioritate la realizarea operaţiunilor bancare atât la ghişee, cât şi la ATM-uri, de la începerea programului şi până la ora 11:00 AM, conform prevederilor Ordonanţei Militare 10/2020.

Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent peste 2 milioane de clienţi, cea mai extinsă reţea naţională, cu peste 1.000 de sucursale şi unităţi teritoriale şi active de 29,3 miliarde lei, la sfârşitul anului 2018.

Statul român, prin Ministerul Finanţelor Publice, este unicul acţionar al CEC Bank, iar în luna noiembrie 2019, în urma acordului Comisiei Europene, capitalul băncii a fost majorat cu 940 milioane lei.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*