Generated Solutions (CGS) România, liderul pieței locale de business process outsourcing, anunță extinderea cu un nou centru în orașul Constanța, în urma unei investiții importante. Cea de-a 7-a locație a companiei în România va avea circa 600 de angajați în următorii trei ani și va deservi proiecte din zona financiară, tehnică, de vânzări și customer service.
„Creșterea business-ului din ultimul an a atras după sine nevoia de majorare a numărului de angajați. Astfel, deschiderea unui nou centru CGS pe piața locală a venit ca un pas firesc, iar alegerea orașului Constanța a fost determinată de disponibilitatea ridicată de pe piața muncii, având în vedere că vom avea nevoie de aproximativ 600 de angajați în următorii trei ani, dar și de proximitatea față de București”, a declarat Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România.
Potrivit acestuia, Constanța a fost un oraș ocolit de către Computer Generated Solutions, și nu numai, în ultimii 10 ani deoarece piața muncii avea o caracteristică sezonieră puternică. Tinerii, segment targetat de companie, preferau să lucreze în domenii precum HoReCa pe perioada verii, de multe ori fără contracte oficiale de muncă, pentru câștiguri cu care o companie plătitoare de taxe greu poate concura. În ultimii ani însă, contextul s-a schimbat, iar piața forței de muncă din Constanța s-a reglementat și ponderea salarizărilor nefiscalizate s-a diminuat. Astfel, perspectiva angajării într-o companie precum CGS România, unde stabilitatea locului de muncă este asigurată, reprezintă un avantaj tot mai mare.
„În acest context suntem de părere că orașul Constanța ne va oferi posibilitatea de a angaja 600 de tineri în următorii ani. Aceștia, vor deservi proiecte similare cu cele pe care le operăm în celelalte șase centre CGS România, din zona financiară, tehnică, de vânzări și customer service. De asemenea, și în Constanța vom oferi salarii și beneficii peste media pieței locale și naționale”, a mai spus Vladimir Sterescu.
Reprezentantul companiei a mai adăugat că CGS România este în plin proces de recrutare pentru noul sediu inaugurat. Compania va angaja, în principal, tineri care își doresc poziții în cadrul cărora să performeze și să aibă acces la un plan de carieră pe termen lung, cu posibilitatea de evoluție. De asemenea, CGS vizează vorbitori de limba engleză, franceză, spaniolă, italiană și turcă, cu abilități de negociere și gestionare a relației cu clienții.
Noul centru ocupă 2.000 mp.
Noul centru CGS din Constanța este localizat pe Bulevardul Mamaia, nr. 286, fiind o locație închiriată cu o suprafață totală de 2.000 mp. ce a atras o investiție importantă. În noul sediu, toți angajații vor avea aceeași experiență de lucru precum în toate locațiile CGS – spații largi, amenajare verde cu multe plante naturale, mobilier modern și confortabil, spații de relaxare și pentru luat masa.
„Un alt aspect important în ceea ce privește noul centru este reprezentat de investițiile în trainguri deoarece ne dorim ca noii angajați să împărtășească viziunea și valorile companiei. De asemenea, anual vom aloca sume importante pentru instruiri pe produs adresate atât angajaților din zona operațională, cât și celor din middle management”, a subliniat Vladimir Sterescu
Referitor la activitatea noului centru din Constanța, reprezentantul companiei a afirmat că, pentru început, aici vor fi extinse proiecte existente în alte birouri CGS România, urmând ca treptat să fie alocați clienți noi.
###
Despre CGS România
Compania americană CGS (Computer Generated Solutions) este unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de business process outsourcing din lume, prezentă încă din anul 2006, pe piața din România. Compania furnizează, pe plan local, servicii în 18 limbi străine, având 7 centre de suport în București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu, Miercurea-Ciuc, Constanța și Galați.
Cei cca. 4.000 de angajați ai CGS România interacționează zilnic cu clienți din România, Germania, Marea Britanie, Spania și alte țări europene, precum și din Statele Unite ale Americii sau Canada. Principalele servicii oferite de către CGS România sunt customer care, suport tehnic, help desk, telesales și alte servicii externalizate pentru companii care activează în domeniul telecomunicațiilor, IT, bănci, asigurări și retail.
CGS (Computer Generated Solutions) este listată în primele 15 cele mai bune companii din acest domeniu din lume.
Fii primul care comentează