Noi deschideri de magazine exclusive au loc în această perioadă la City Park Mall Constanța.
În perioada octombrie – decembrie 2021, patru noi magazine de fashion premium, precum JD Sports, Intimissimi, Intimissimi Uomo și Calvin Klein Jeans vor completa portofoliul de branduri internaționale premium exclusive, care se găsesc în Constanța, doar în City Park Mall. Showroom-ul JD Sports, care va fi inaugurat pe 10 decembrie, în City Park Mall, este primul magazin al brandului în România.
De zeci de ani, JD Sports oferă cea mai bună selecție de încălțăminte, îmbrăcăminte și accesorii din segmentele streetwear, outdoor, sport și fashion, atrăgând milioane de clienți în întreaga lume, printre care și sportivi de top. Prezent în Suedia, în Italia și chiar și în Singapore, JD Sports prezintă cele mai trendy branduri în materie de pantofi sport și nu numai. Din 10 decembrie, branduri precum Adidas, Nike, EA7, Pink Soda Sport, McKenzie, The North Face, Under Armour, Guess, Hugo Boss și multe altele vor fi disponibile într-un singur loc, în noul magazin exclusiv JD Sports din City Park Mall.
În luna octombrie, City Park Mall a inaugurat, în exclusivitate în Constanța, magazinele brandului italian de lenjerie intimă pentru femei și bărbați, Intimissimi și Intimissimi Uomo. Lider de piață pe segmentul de lenjerie intimă din Europa încă de la înființarea din 1996, Intimissimi reprezintă stilul simplu, dar rafinat, cu produse de înaltă calitate, definite de romantism și imaginație.
Magazinul Intimissimi Uomo din City Park Mall este cel de-al doilea deschis în România, după cel din București. Un concept store gândit pentru a-i face pe vizitatori să se simtă ca acasă, Intimissimi Uomo vine în întâmpinarea diferitelor tipuri de personalități prin gamele de lenjerie de corp și îmbrăcăminte casual pentru bărbați (lenjerie intimă, șosete, pijamale, tricouri), concepute pentru a asigura confort maxim pe tot parcursul zilei.
Printre noile magazine exclusive din City Park Mall se numără și Calvin Klein Jeans, brand-ul de lifestyle cu idealuri îndrăznețe, progresive și o estetică seducătoare, recunoscut la nivel mondial. Abordarea modernă și minimalistă a design-ului, imaginile incitante și conexiunea autentică cu mediul cultural rezonează cu clienții brand-ului de peste 50 de ani. Compania și-a construit reputația ca lider în industria de modă americană prin liniile distincte ale brand-ului și o gamă de produse licențiate.
Fii primul care comentează