Dana Dima, vicepreședinte BCR: „Cardul de credit a devenit un produs vedetă”

Banca Comercială Română (BCR) derulează în această perioadă campania „Alege bine pentru tine”, ce aduce pe piața de banking din România una dintre cele mai bune oferte comerciale din ultimii ani. Inițiativa se înscrie în strategia BCR de a sprijini deciziile de viață ale clienților săi cu produse financiare echilibrate și inteligente. Peste 300.000 de produse din oferta campaniei au fost deja alese de clienți, în aproximativ două luni de la lansare. Detalii despre această campanie, dar nu numai, a oferit Dana Dima, Vicepreşedinte Executiv Retail şi Private Banking BCR, într-o ediție specială a emisiunii „Punctul pe i”, moderată de jurnalistul Cristian Hagi la Tomis TV. Aceasta a vorbit și despre două obiective prioritare ale băncii, educație financiară și digitalizare, dar și despre cum vede orașul Constanța, economia sa și perspectivele.

„Noi suntem o bancă care acum aproape cinci ani am declarat oficial că vrem să schimbăm lumea bankingului. Atunci când am implementat ecosistemul George, am spus că trebuie să facem ceva ca încrederea în digital să se întâmple în România. Din acest motiv, am implementat în agenții tot ceea ce înseamnă deschiderea funcțiilor digitale de produse, de la credite până la produse de asigurări sau de pensii direct în George, în unități. Din acest motiv, considerăm că un spațiu că acesta poate fi un model de relaxare în care clienții pot întâlni digitalul alături de colegii noștri și pot învăța ce înseamnă digital.”, a declarat aceasta, referindu-se la investiția în sedii noi și moderne ale băncii, ca cel în care a fost filmată emisiunea.

În ceea ce privește campania „Alege bine pentru tine”, Dana Dima a subliniat că este cea mai mare campanie comercială derulată de către o bancă în România. 

„Încercăm să întâmpinăm necesitățile și nevoile clienților noștri prin toate produsele pe care le punem la dispoziție. Oferim premii mari și substanțiale. Peste 2.600 de premii. Premiul cel mare îl reprezintă două studiouri la mare, în stațiunea Mamaia, avem cinci bucătării total utilate, avem peste 2000 de bilete la cele două mari concerte ale anului și, bineînțeles, fondul de urgență la care noi ținem foarte mult, este un produs de economisire: 2.000 de lei oferiți clienților – sunt 500 de premii de acest gen – și 1000 de telefoane mobile.”, a spus vicepreședintele BCR.

Mai important însă decât această campanie este educația financiară pe care banca o oferă clienților.

„Dincolo de această campanie comercială despre premii, vorbim aici despre mult mai mult. Vorbim despre educație și despre educație, pentru că toți clienții noștri care pășesc unitățile noastre pot beneficia de un plan financiar gratuit, în care poți să setezi obiective, Peste 100.000 de români au realizat acest lucru deja în ultimele două luni și jumătate. Ceea ce este interesant este că acest dialog pe care noi îl purtăm împreună cu clienții noștri setează cumva un alt model de viață, un model în care ne gândim la pasul următor, la familie, la educație, la obiectivele noastre în viață și ne bucură că, alături de aceste discuții, campania comercială vine și oferă produse speciale cu costuri foarte bune pentru români. Vă dau câteva exemple, avem creditul de consum cu cea mai bună dobânda fixă, nu „de la…” ci fixă pe toată perioada de creditare, de 6,25 %. Este o dobândă extraordinar de bună. Ne bucură că foarte mulți români au apelat la acest credit pentru a își reduce costul, pentru că în general, după cum știm, piața a evoluat și fiecare dintre noi a aplicat pentru anumite credite care au avut anumite dobânzi. A fost și este un moment extraordinar prin care românii și-au consolidat și au refinanțat și și-au redus costurile.”, a declarat aceasta.

Pentru acest tip de credit, se poate aplica și online.

Dana Dima a declarat că mai mult de 70 % dintre români în această perioadă au aplicat și pentru produse care par să nu fie neapărat la îndemână.

„Vorbim de asigurările care sunt deja digitalizate în George, asigurări care au prime de asigurare gratuită pentru partea de început, fie de venit, fie de locuință. Au aplicat inclusiv pentru produse de investiții, acele produse de investiții recurente, omorând mitul, ca să spunem așa, „nu am bani, deci nu pot să investesc, nu pot să economisesc”, pentru că acest produs oferă posibilitatea să îți pui 100 de lei de exemplu deoparte în fiecare lună și randamentul pe care îl ai să fie unul substanțial. Bineînțeles, o poți face astăzi, mâine sau poți să sari peste o lună, deci nu este obligatoriu să ai în fiecare lună, dar e important comportamentul și, nu în ultimul rând, ai acces la banii tăi oricând. Este un produs în care poți subscrie gratuit și poți sau deficit de economisire.”, a punctat vicepreședintele BCR.

Produsul bancar cel mai cunoscut de către români este depozitul bancar.

„Avem o dobândă de 6,7 % pe 5 luni. De asemenea, foarte mulți români au apelat pentru acest produs, dar ne place să spunem că viața românilor nu se întâmplă doar în zona de depozite și de credite. Cardul de credit a devenit un produs vedetă în această perioadă, pentru că dincolo de gratuitatea acordării oferă un cashback, adică bani înapoi. 10 % în benzinării, pentru orice cumpărătură efectuată cu cardul, și înseamnă o sumă substanțială, și 5 % pentru tot ceea ce înseamnă cumpărături în hipermarket-uri, acestea adăugându-se programului de cashback din George, „Banii înapoi” pe care îl avem pentru toate cardurile BCR. Dincolo de campania comercială, este un program de investiție pe care îl facem în zona de persoane fizice, oferind aceste beneficii care pot ajuta la schimbarea unui comportament, la încrederea pe care românii o pot avea în anumite produse financiare, care fie reduc costuri, fie generează economie și atunci poți începe să economisești.”, a precizat Dana Dima.

Vicepreședintele BCR a vorbit și despre Portul Constanța.

„Știm că București este capitala, dar din punctul nostru de vedere, această zonă de port reprezintă o nouă capitală pentru noi, pentru ceea ce înseamnă extinderea internațională și. Indiferent că noi vom continua și vom dezvoltat, sper din tot sufletul ca și alte companii să facă, pentru că este nevoie.”, a punctat aceasta

În ceea ce privește perspectivele Constanței, vicepreședintele BCR privește orașul și județul cu mult optimism.

„Atunci când te uiți la un oraș, nu te uiți neapărat la ceea ce se întâmplă în momentul de față, ci te uiți la unde poate să ajungă. Pentru noi, Constanța reprezintă marea, marea reprezintă soare, soarele reprezintă optimism. Ca atare, privim Constanța cu mult optimism, dincolo de partea de legătură a portului, care reprezintă un potențial de dezvoltare fantastic de mare. Există o infrastructură de bază care poate fi dezvoltată foarte bine și inteligent. Constanța poate să ajungă unul dintre orașele principale ale țării. În Constanța există o șansă fantastică. Infrastructura se poate dezvolta extraordinar. Perspectiva industriei este evidentă, nu numai portul, dar și zona Cernavodă, toată zona din apropiere. Cred că trebuie doar un program care să ducă Constanța sus, dar potențialul de crește poate deveni mult mai puternic decât al multor orașe din țară, care deja au început.”, a conchis vicepreședintele BCR.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*