Cea de-a doua zi a Târgului Internaţional de Turism din Varşovia (Tour and Travel TT Warsaw) a stat sub semnul promovării! Destinația Mamaia Constanța a prezentat interes atât pentru jurnaliști din Polonia, cât și pentru tour operatori străini. Reprezentanții OMD Mamaia Constanța au stat de vorbă cu alte organizații de management al destinației din Calabria, Italia, dar și cu tour operatori din Egipt și Polonia, interesați să aducă turiști străini în destinația Mamaia Constanța.
“Iată-ne așadar în a doua zi de participare la Târgul Internațional de Turism de la Varșovia. Am observat că România este foarte respectată aici în Polonia și bineînțeles că, le vom întoarce respectul atunci când vor veni să viziteze țara noastră. Destinația Mamaia Constanța a luat legătura cu tour operatori internaționali din zona Italiei și din zona Egiptului și bineînțeles, suntem în legătură cu companii media, bloggeri și influenceri din Polonia care doresc să promoveze destinația noastră și pe care îi invităm la un info-trip undeva la începutul lunii mai sau începutul lunii iunie. Încă nu am întâlnit un vizitator la acest târg de turism care să nu fi auzit de destinația Mamaia Constanța, ceea ce este un lucru îmbucurător. Acum începe spectacolul în standul României, foarte multă lume adunată care dorește să urmărească tradițiile românești. Foarte important, destinația Mamaia Constanța se află printre cei care expun produsele turismului românesc”, a susținut George Măndilă, Președinte al Organizației de Management al Destinației Mamaia Constanța.
România – campanie de promovare outdoor pe străzile din Varșovia
Tot astăzi, în a doua zi a evenimentului, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului a lansat în centrul orașului Varșovia campania “Lăsați-vă surprinși de România!” Timp de o lună, în perioada 24 noiembrie – 23 decembrie, 40 de autobuze care trec prin punctele cheie din Varșovia vor fi colantate cu o imagine reprezentativă a Castelului Peleș. De asemenea în perioada 24 noiembrie – 07 decembrie, 34 ecrane digitale amplasate în Gara Centrală și 29 din Varșovia (Rotunda) vor afișa fotografii, însoțite de brandul de țară, cu Mănăstirea Sucevița, Castelul Peleș și Transfăgărășan. Ecranele sunt amplasate în cele mai aglomerate zone din oraș, iar campania digitală va contribui la ridicarea profilului turistic al României pe piața poloneză, prin reliefarea patrimoniului cultural și natural al țării noastre.
Nu au lipsit nici în a doua zi a Târgului Internaţional de Turism de la Varşovia (Tour and Travel TT Warsaw) momentele muzicale de la standul României, alături de dansurile tradiționale ale ansamblului Doina Chioarului din Maramureș.
România are statutul de țară parteneră în cadrul târgului de la Varșovia din acest an, unde participă peste 500 de expozanți din întreaga lume. Evenimentul este o oportunitate deosebită de a readuce în atenția turiștilor străini frumusețile naturale și culturale ale României.
Fii primul care comentează