HEINEKEN România a anunțat, pe 20 septembrie 2022, intenția de a înceta activitatea de producție a fabricii din Constanța și de a transfera o parte din activitatea acesteia celorlalte trei fabrici HEINEKEN, din Craiova, Miercurea Ciuc și Ungheni.
„Suntem mândri de tradiția noastră în fabricarea berii, din Constanța, însă fabrica a funcționat mult sub capacitate de câțiva ani. Este necesar să avem cea mai eficientă amprentă de producție pentru a asigura creșterea și investiții suplimentare, pe termen lung.”, spune compania, printr-un comunicat de presă.
HEINEKEN România va transfera, în timp, elemente ale capacităților de producție și ambalare ale fabricii din Constanța către celelalte fabrici, din Craiova, Miercurea Ciuc și Ungheni.
„Vom continua, de asemenea, să investim semnificativ în cele trei fabrici rămase, pentru a ne susține ambiția de creștere și dezvoltare durabilă, păstrând o prezență puternică pe piața românească și în comunitățile în care activăm. Cunoaștem impactul pe care această decizie îl are asupra colegilor noștri din Constanța, ale căror muncă și dăruire le respectăm și le apreciem profund. În acest moment, ne concentrăm să îi sprijinim pe colegii noștri în mod corespunzător pe durata acestei tranziții.”, spun reprezentanții companiei.
Heineken Romania SRL a avut în 2021 o cifră de afaceri de 1.373.340.280 lei, un profit de 118.801.064 și un număr mediu de 1.103 angajați.
Despre HEINEKEN
HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale și locale. La nivel mondial, compania este prezentă în peste 70 de țări și are peste 80.000 de angajați.
„În România, oferim un portofoliu divers de mărci de bere și cidru, majoritatea fiind produse în cele patru fabrici locale (din Constanța, Craiova, Ungheni și Miercurea Ciuc). Angajamentul nostru față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile noastre: avem peste 1.100 de angajați în România, ne aprovizionăm de la furnizori locali cu peste 70% din ingrediente și suntem dedicați agendei noastre de sustenabilitate, ’Brew a Better World 2030’.”, spun reprezentanții companiei.
DACA E ASA CUM SPUN REPREZENTANTII ATUNCI DE CE SE INCHIDE ? E PREA SCUMPA SI ROMANUL NU PUNE BOTUL ?