Kaufland și LIDL donează un milion de euro victimelor cutremurului din Turcia și Siria

Grupul Schwarz contribuie cu o donație de un milion de euro în ajutor de urgență pentru victimele din regiunile afectate de cutremurul dezastruos din Turcia și Siria.

Cu aceste fonduri, reprezentanții și voluntarii aflați în zonele afectate de calamitate vor putea asigura asistența de care este nevoie la fața locului.

„Gândurile noastre se îndreaptă către toți oamenii aflați în această situație tristă.”, au transmis reprezentanții grupului.

Cu 550.000 de angajați în 32 de țări diferite, Schwarz Group se numără printre cele mai importante grupuri de retail din lume. Cu sediul în Neckarsulm, Baden-Württemberg, Germania, pilonii în comerțul cu amănuntul sunt Lidl și Kaufland. În plus, Schwarz Produktion este activă în producția de alimente și PreZero în domeniul serviciilor de mediu. Acest lucru face din Grupul Schwarz unul dintre puținele grupuri de retail care acoperă întregul ciclu al valorii, de la producție și vânzare cu amănuntul până la eliminare și reciclare. În plus, de-a lungul multor ani s-a acumulat o mare experiență în domeniul digitalizării și IT și s-au dezvoltat chiar și soluții IT, de care beneficiază acum și alte companii. De exemplu, furnizorul de cloud și colocare STACKIT și furnizorul de servicii de securitate cibernetică XM Cyber ​​oferă servicii digitale superioare pentru afaceri și administrații.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*