Kaufland: un produs are trei prețuri. COMPLETARE

A fost sesizată Protecția Consumatorilor.

O constănțeancă a descoperit un lucru inedit. La Kaufland, un produs are nu unul, nu două, ci trei prețuri.

Aceasta a cumpărat un ciolan de porc afumat de la magazinul din zona Kilometrul 5.

„Unul este prețul la raft, altul la casă, altul pe bonul lipit pe produs.”, a spus cumpărătoarea.

În acest caz a fost sesizată Protecția Consumatorilor.

COMPLETARE. Drept la replică

Cu privire la situația descrisă de dumneavoastră, precizăm că nu este vorba despre prețuri diferite ale aceluiași produs, ci despre două produse distincte, cu denumiri apropiate: ciolan de porc afumat și ciolan de porc dezosat.

Acest lucru a cauzat, cel mai probabil, confuzia în ceea ce privește costul.

Kaufland România are o politică strictă nu doar în ceea ce privește calitatea produselor, ci și corectitudinea informațiilor care se regăsesc pe etichete, în toate magazinele noastre.”, au transmis reprezentanții Kaufland.

Recomandări:

Se construiește un magazin Kaufland fix în locul în care primarul Chițac a promis că nu se va construi

Ce nereguli a găsit ANPC la Kaufland, Mega Image și Carrefour

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*