OMD Mamaia Constanța a gafat jenant

Organizația de Management al Destinației Mamaia Constanța a prezentat un logo pentru stațiune: un model care poate fi cumpărat de pe internet cu nouă dolari și care este folosit deja de un ansamblu imobiliar.

Era foarte simplu să îl verifice înainte de a-l prezenta presei. Amatorismul celor din conducere a stat în cale, ca să nu ne gândim la chestiuni mai profunde.

După ce cazul a fost prezentat în presă, Primăria Constanța a reacționat. Primăria este condusă de Vergil Chițac, OMD-ul de George Măndilă, care este și consilier al primarului Chițac.

Credeți că primarul i-a cerut demisia consilierului său, așa cum era normal? Nici vorbă!

Iată ce spune primăria, insultând inteligența constănțenilor cu remarci de tipul „nu am avut capacitatea necesară de a căuta în diverse surse dacă forma este originală sau nu“. Ar fi putut face asta în Google Images in 10 secunde.

Recomandare: Cum a cheltuit OMD Constanța – Mamaia 1,26 milioane lei în 55 de minute

Comunicatul primăriei, mai jos:

„În primul rand, le mulțumim tuturor celor care au sesizat similitudinea. Tocmai din acest motiv am comunicat public forma brandului.

Valoarea logo-ului nu este de 16.000 de euro, ci de 800 de euro, aproximativ 5% din contract. Restul fondurilor sunt alocate către alte produse și servicii. Brandul înseamnă mult mai mult decât exprimarea sa grafică.

OMD nu a efectuat încă nicio plată din acest contract.

Procesul de selectie al logo-ului a cuprins mai multe etape. Am vizualizat mai mult de 9 variante. Am ales una. Din păcate, nu am avut capacitatea necesară de a căuta în diverse surse dacă forma este originală sau nu. Am apelat la profesioniști, tocmai din acest motiv.

Reluăm procesul de selecție al logo-ului, păstrăm cromatica. Vom aproba această decizie în următoarea ședință AGA.

Contăm pe sprijinul publicului și al presei, pentru că ne dorim cu toții același lucru: un brand atractiv și original pentru Mamaia.”

MD-ul este finanțat de către Primăria Constanța, din banii pe care aceasta îi obține prin colectarea taxei de promovare și de dezvoltare a turismului.

Din partea Primăriei Constanța în consiliul de conducere al OMD fac parte: George Măndilă, consilier personal al primarului Vergil Chițac, care are și calitatea de președinte, Nicolae Bucovală – președinte la Asociatia Patronala Mamaia, Lucian Tudose – președinte Asociația Resto, și Sebastian-Ionuț Puznava – presedinte Patronatul Marea.

Recomandare: Consiliul Județean Constanța a organizat Festivalul Tradițiilor și Gastronomiei Pescărești cu sushi, caracatiță și creveți de Argentina

George Măndilă, președintele OMD-ului, este licențiat al Institutului Politehnic București – Facultatea Tehnologia Construcțiilor de Mașini și a obținut un masterat în Managementul Afacerilor.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*