Suzuki Across, model plug-in dezvoltat în parteneriat cu Toyota, disponibil și în Constanța

suzuki across

Suzuki, primul producător care oferă doar modele hibride în gama sa, anunță lansarea noului ACROSS. Modelul va fi disponibil prin EXPOCAR dealer autorizat Suzuki, începând cu ultimul trimestru al anului 2020.

ACROSS este un SUV robust cu valențe sportive, echipat cu un sistem hibrid sofisticat de tip plug-in, dar și cu sistemul inovator 4×4 E-Four. Oferă performanțe și eficiență fără compromisuri, însoțite de abilitățile și designul unui SUV modern desăvârșit, fiind primul model dezvoltat prin parteneriatul stabilit de Suzuki și Toyota Motor Corporation.

Trenul de rulare plug-in hybrid cu care este echipat noul Suzuki ACROSS oferă o economie de combustibil de neegalat, accelerații line și emisii reduse de CO2 – doar 22 g/km (conform standardelor WLTP). La baza acestuia se află un motor electric puternic care livrează un nivel generos de cuplu la viteze mici, combinat cu un propulsor termic de 2,5 litri care asigură o accelerare rapidă la viteze superioare.

Având în vedere nivelul scăzut de emisii, ACROSS va fi primul model Suzuki eligibil pentru Programul Rabla Plus.

Atributele-cheie ale noului Suzuki ACROSS

  • Design impresionant, tipic unui SUV modern

ACROSS se face remarcat prin designul poligonal care îmbină calitățile unui SUV robust cu o parte frontală cu caracter sportiv, dominată de grila supradimensionată.

  • Sistem hibrid de tip plug-in de ultimă generație

ACROSS primește un tren de rulare plug-in hybrid ce oferă o economie de combustibil impresionantă și emisii reduse de CO2, dar care în același timp răspunde prompt și liniar la accelerare.

  • Abilități 4×4 de top

Echipat cu sistemul 4×4 E-Four, ACROSS inspiră încredere prin manevrabilitatea impecabilă și controlul oferit utilizatorilor, inclusiv în condiții de aderență foarte scăzută.

  • Sisteme de siguranță moderne

Noul Suzuki ACROSS este echipat complet cu cele mai noi funcții și sisteme de siguranță, oferind astfel încredere și liniște sufletească cu fiecare deplasare, atât celui de la volan cât și pasagerilor.

across

Sistem hibrid de tip plug-in de ultimă generație

Trenul de rulare plug-in hybrid cu care este echipat noul Suzuki ACROSS oferă o economie de combustibil de neegalat, accelerații line și emisii reduse de CO2 – doar 22 g/km.*

La baza acestuia se află un motor electric puternic care livrează un nivel generos de cuplu la viteze mici, combinat cu un propulsor termic de 2,5 litri care asigură o accelerare rapidă la viteze superioare.

Motorul electric produce 134 kW și un cuplu maxim de 270 Nm. Acesta este alimentat de o baterie Li-ion cu capacitatea de 18,1 kWh, amplasată sub podea.

Acestui ansamblu i se alătură motorul termic A25A-FXS Dynamic Force, care funcționează ca un generator care încarcă bateria. In același timp, unitatea termică poate asista motorul electric cu un plus de resurse la viteze superioare, în cazul în care situația o cere. Conceput pentru a livra un nivel ridicat de putere indiferent de condiții și în același timp un consum scăzut de combustibil, motorul dispune de un raport de compresie ridicat și de o cursă lungă a pistoanelor, precum și de injecție directă (DI) și indirectă (PFI).

Sistemul plug-in hybrid disponibil pe noul Suzuki ACROSS oferă și patru moduri de rulare pre-setate – EV, Auto EV/HV, HV și Battery Charge. Acestea pot fi selectate și utilizate în funcție de condițiile de drum sau trafic, dar și de nivelul de încărcare al bateriei.

Suzuki Across, specificații tehnice
Suzuki Across, specificații tehnice

În modul EV, ACROSS este propulsat doar de motorul electric, chiar și atunci când pedala de accelerație este apăsată mai ferm. În modurile Auto EV/HV și HV, motorul termic intervine și asistă motorul electric cu un plus de resurse în momentele în care accelerația este apăsată mai ferm sau complet (de exemplu, la efectuarea unei depășiri sau la încadrarea pe autostradă). Modul Battery Charge asigură stocarea energiei electrice în baterie atunci când aceasta este aproape de punctul descărcării, folosind motorul termic pe post de generator pentru a reîncărca bateria.

*Conform standardelor WLTP

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*