Aplicaţiile Băncii Transilvania sunt indisponibile în perioada 30 decembrie, ora 16.00 – 2 ianuarie, ora 12.00. Banca îşi upgradează sistemele informatice pentru perfecţionarea serviciilor, transmite insituţia într-un comunicat de presă.
Banca Transilvania arată că transferurile prin intermediul BT Pay, desfiinţarea depozitelor şi schimburile valutare vor fi inaccesibile în perioada 30 decembrie, ora 16 şi 2 ianuarie, ora 12. Utilizatorii BT Pay vor putea folosi aplicaţia pentru a face plăţi cu cardul, pentru a verifica tranzacţiile şi pentru a face setetări referitoare la carduri.
În acest timp BT24, NeoBT, respectiv BT Go nu vor permite efectuarea niciunei operaţiuni.
La bancomatele băncii depunerile de numerar şi transferurile Western Union nu vor putea fi, de asemenea, realizate. Totuşi, retragerile de numerar cu cardul vor funţiona.
Plăţile de mică valoare vor putea fi făcute până pe 29 decembrie la ora 13 în unităţile BT, iar cele de mare valoare până la ora 15. În zilele de 30, 31 şi 2 ianuarie unităţile din mall-uri vor fi deschise pentru a putea prelua solicitările clienţilor, în intervalul 12-18 în data pe 30 şi 2 ianurie, respectiv 12-16 în 31 decembrie.
Banca Trasilvania recomandă clienţilor „alimentarea din timp a cardurilor care vor fi folosite la cumpărături deoarece în perioada menţionată transferul de bani (inclusiv între conturile proprii), desfiinţarea depozitelor şi schimburile valutare nu vor fi posibile în perioada 30 decembrie, ora 16.00 – 2 ianuarie, ora 12.00”.
Fii primul care comentează