BCR a decernat la Constanța marile premii ale celei mai ample campanii din banking în 2024, „Alege bine pentru tine”

Cele mai mari premii au fost două studiori în stațiunea Mamaia

Banca Comercială Română (BCR) a decernat astăzi, la Constanța, în cadrul unei ceremonii festive, marile premii din campania „Alege bine pentru tine”, care a adus, în 2024, pe piața de banking din România, una dintre cele mai bune oferte comerciale din ultimii ani.

Este vorba de 2 studiouri situate în Complexul Rezidențial Lake on Mamaia din stațiunea Mamaia. Studiourile au fost câștigate de doi clienți BCR din București și Târgoviște, care au deschis mai multe produse BCR în această perioadă, alegând inclusiv să-și vireze veniturile recurente prin platforma de digital banking George.

Campania „Alege bine pentru tine” s-a înscris în strategia BCR de a sprijini alegerile de viață ale clienților săi cu produse financiare inteligente, care să-i ajute concret la nivel de obiective personale, inclusiv cu reduceri de costuri.

Peste 1 milion de produse din oferta campaniei au fost alese de clienți, în numai 5 luni, un număr record, iar aproape 200.000 de români au parcurs, gratuit, programul de Coaching Financiar.

„Peste 1 milion de alegeri financiare inteligente au fost realizate de către clienții noștri în această campanie și peste 2.600 dintre aceștia sunt astăzi mai fericiți, prin premiile totale acordate. Ne-am bucurat să vedem că ofertele noastre speciale au atras, de asemenea, sute de mii de noi clienți.

Vrem să fim mereu alături de români, cu soluții financiare inteligente în toate aspectele lor: dobânzi super competitive, eficientizarea costurilor, protecție prin asigurări, bani înapoi la cumpărături, produse de investiții și multe altele.

Aș vrea să le mulțumesc tuturor colegilor mei care au muncit intens pentru succesul acestei campanii, care a marcat industria bancară în ultimele 5 luni.”, a declarat Dana Dima, Vicepreşedinte Executiv Retail şi Private Banking BCR.

Din martie și până în august 2024, campania BCR le-a propus clienților o ofertă imbatabilă de preț pentru toate produsele de retail ale băncii, de la contul curent cu card de debit, până la asigurări și produsele de investiții.

Dincolo de aspectul comercial, campania Alege Bine pentru tine a încurajat clienții să poarte un dialog cu experții BCR despre planurile lor de viață prin programul gratuit de Coaching Financiar. Programul oferă un diagnostic privind viața financiară a clienților, precum și o foaie concretă de parcurs privind obiectivele pe termen scurt, mediu și lung.

Important de spus este că, inclusiv prin această campanie, BCR a stimulat și protecția financiară a clienților, oferind două prime gratuite pentru o asigurare de venit (Venit Protect), o asigurare de accident (Accident Protect Care), asigurarea de bunuri și răspundere civilă, precum și, tot gratuit, asigurarea obligatorie de locuință (PAD), integrată în achiziția asigurării facultative de casă.

Prin toate produsele din campanie, participanții au avut posibilitatea de a acumula șanse de câștig la un concurs special, fiind acordate în final peste 2.600 de premii, printre care:

  • Cele 2 studiouri la mare, înmânate azi
  • 5  bucătării complet echipate
  • 500 de fonduri de rezervă în valoare de câte 2.000 de lei fiecare
  • 1.000 de bilete la cel mai mare concert din București în 2024
  • 1.000 de bilete la festivalul SAGA
  • 1.000 de smartphone-uri de ultimă generație

Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuinţe.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*