Dobrogea Grup, unul dintre cei mai mari producători de morărit şi panificaţie de pe plan local, a avut în 2018 un profit net de 1,2 milioane lei.
Dobrogea Grup revine astfel pe profit, după ce în anul anterior a raportat o pierdere netă de 31 milioane lei, cea mai mare din ultimul deceniu, arată calculele făcute de ZF pe baza datelor de la Registrul Comerţului. Evoluţia vine în condiţiile în care şi cifra de afaceri a fost pe o pantă ascendentă.
Astfel, rulajele producătorului din Constanţa au ajuns la 165 de milioane de lei, în creştere uşoară faţă de anul precedent. Ca nivel al businessului, 2018 este cel mai bun de după 2013 pentru companie. Compania a încheiat la jumătatea anului 2017 procesul de reorganizare derulat în perioada 2013-2017 şi a ieşit de sub incidenţa legii insolvenţei. În 2017, compania a avut un profit net de 6 mil. lei.
Dobrogea Grup este una dintre puţinele companii din România care au ieşit din insolvenţă, în contextul în care doar 2% din totalul companiilor care intră în insolvenţă se reorganizează cu succes, potrivit ultimelor date.
Compania este controlată de management şi salariaţi şi are în portofoliu branduri precum Eugenia, Dobrogea, Bongrana şi Digesta.
Sursa: ZF.ro
Fii primul care comentează