Două poduri, reparate cu peste 40 milioane lei, fonduri europene

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a anunțat pe 12 iunie semnarea a două contracte esențiale pentru reabilitarea infrastructurii rutiere din Dobrogea, finanțate prin fonduri europene. Cele două proiecte vizează modernizarea Podului de la Basarabi (DN3) și a Podului de la Poarta Albă (DN22C).

Asocierea GEIGER TRANSILVANIA S.R.L. – POD-PROIECT S.R.L. a fost desemnată să realizeze aceste lucrări, având la dispoziție un termen de 15 luni pentru finalizare (4 luni pentru proiectare și 11 luni pentru execuție). Valoarea totală a investițiilor se ridică la 40,37 milioane de lei (fără TVA).

Podul de la Basarabi, parte din DN3, care traversează Dunărea și asigură legătura rutieră pe traseul București – Călărași – Constanța, va beneficia de o investiție de 18,94 milioane de lei. Acest pod, construit în 1983, are o lungime totală de 233,80 m, incluzând viaductele.

Podul de la Poarta Albă, parte din DN22C, care traversează Canalul Poarta Albă – Midia-Năvodari și conectează Constanța de Medgidia și Cernavodă, va fi reabilitat cu o investiție de 21,43 milioane de lei. Construit în 1987, podul are o lungime totală de 213,60 m, incluzând viaductele.

Semnarea contractelor a fost posibilă doar după soluționarea contestațiilor la Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC) și a unei plângeri la Curtea de Apel București.

Aceste proiecte sunt esențiale pentru modernizarea infrastructurii rutiere din Dobrogea, facilitând o mai bună conectivitate regională și contribuind la dezvoltarea economică a județului Constanța.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*