Marile magazine anunță că au stocuri suficiente de alimente, produse de igienă și sanitare

Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România

Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR) a anunţat vineri că magazinele membre sunt pregătite, atât la raft, cât şi în depozite, cu stocuri de alimente şi produse de igienă şi sanitare, chiar şi în condiţiile în care este posibil ca în acest sfârşit de săptămână să se înregistreze o uşoară creştere a cererii şi numărului de consumatori.

„Magazinele membrilor Asociaţiei Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR) sunt pregătite – atât la raft, cât şi în depozite, cu stocuri de alimente şi produse de igienă şi sanitare, chiar şi în condiţiile în care este posibil ca în acest sfârşit de săptămână să se înregistreze o uşoară creştere a cererii şi numărului de consumatori”, arată asociaţia.

AMRCR îi asigură pe toţi care sunt clienţi ai magazinelor membrilor asociaţiei că la nivelul acestora sunt luate toate măsurile sanitare necesare, iar personalul este organizat pentru a asigura funcţionarea normală în intervalul stabilit prin reglementările legale.

„Vă informăm că au fost revăzute procedurile de transport şi aprovizionare, se analizează oportunităţi suplimentare pentru produsele şi producătorii locali, precum şi soluţiile de personal în contextul noilor limitări preconizate a intra în vigoare la începutul săptămânii viitoare”, arată asociaţia.

AMRCR face un apel către toţi consumatorii să ţină seama de condiţiile privind autoprotecţia (purtarea măştii, păstrarea distanţei de siguranţă etc.) şi să respecte indicaţiile personalului de pază şi ordine în ceea ce priveşte accesul în magazine.

„Totodată, îi asigurăm pe toţi clienţii că magazinele vor rămâne funcţionale, bine aprovizionate şi nu există motive pentru a lua în calcul constituirea unor stocuri personale suplimentare. AMRCR este în contact şi coordonare permanentă cu autorităţile centrale pentru orice chestiune legată de buna funcţionare a magazinelor şi respectarea tuturor reglementărilor în vigoare”, menţionează AMRCR.

Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România a fost înfiinţată în anul 2003 şi grupează următoarele 21 companii din retailul alimentar şi nealimentar din România: Artima, Auchan, Brico Depot, Carrefour, Columbus, Cora, DM Drogerie Markt, Decathlon, Dedeman, Flanco, Hornbach, Ikea, Jumbo, Lidl, Kaufland, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny Market, Profi, Selgros.

AMRCR este membră a Confederaţiei Patronale ”Concordia” şi a organizaţiei EuroCommerce.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*