Operatorii de pariuri online din România sunt pe profit mare an de an, deci se pune întrebarea legitimă: pariorii pot câștiga bani din această activitate sau nu? Răspunsul este unul singur: cu siguranță! Casele de pariuri nu sunt pe plus pentru că sunt pariorii pe minus.
Traderii agențiilor de pariuri online fixează cotele ținând cont de o serie de factori astfel încât operatorul să iasă în câștig indiferent ce s-ar întâmpla în acel meci. Se ține cont de tendințele de pariere și chiar se aproximează volumul de bani plasat pe fiecare selecție. Există, apoi, marja de profit din fiecare cotă.
Ce au în comun câștigătorii
Fiecare pariu împarte pariorii în două tabere: a pierzătorilor și a câștigătorilor. Nu se poate întâmpla să existe numai pierzători. Ca să te regăsești în cea de-a doua tabără, trebuie să fii organizat, să ai un plan de joc bine pus la punct.
Câștigătorii au în comun un management al banilor pe care îl respectă cu strictețe, un sistem eficient de selecție a meciurilor pe care pariază și încă ceva: știu foarte bine de unde pleacă și unde își doresc să ajungă.
Managementul banilor se raportează în primul rând la bugetul de pariere. Se spune că un parior amator nu trebuie să rezerve acestei activități mai mult de 10% din veniturile lunare. Când acest buget este pierdut, este recomandată o pauză până luna următoare.
„Banca” reprezintă punctul A. Pentru gândirea planului de joc trebuie stabilită ținta de profit, punctul B. Având un buget de 1000 de lei și o țintă de profit de 1000 de lei într-o lună, de exemplu, se pune întrebarea: cum se poate ajunge cel mai sigur din punctul A în punctul B. Prin bilete cu cote mici și miză mare, sau prin bilete cu cote mari și miză mai mică? Prin împărțirea bugetului în mize egale sau prin ajustarea mizei fiecărui pariu la gradul de risc?
Răspunsul potrivit poate fi găsit doar prin „exercițiu”. Fiecare parior își formează un stil de joc, învățând din propriile greșeli. În același timp, cei care se află frecvent în tabăra câștigătorilor au un model bun prin care analizează și selectează meciurile pe care pariază, ținând cont de statistică, absenți, echipe probabile, grad de rivalitate, motivație, atmosfera din cele două loturi, contextul competițional, starea terenului ș.a.m.d.
Pariorii de succes nu pariază doar de dragul de a paria, ci numai atunci când sunt convinși că au șanse mari de reușită. Sunt ca vânătorii care apasă pe trăgaci numai când au vânatul în vizor, nu precum cei care trag la întâmplare în speranța că un glonț va nimeri ținta.
De fapt, acesta este secretul. Printr-un management corect al banilor, printr-un plan de joc realist și prin stabilirea unor criterii corecte de selecție a meciurilor, se fixează ținta în vizor. În loc de țintă, a se citi câștigul la pariuri.
Fii primul care comentează