NOUL RENAULT CAPTUR, prezentat la salonul auto de la Frankfurt

Cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt, Thierry Bolloré, Director General Groupe Renault, şi Laurens van den Acker, Director Design Industrial, au dezvăluit Noul Renault Captur, un bestseller în segmentul SUV-urilor urbane, cu 1,5 milioane de unități vândute în mai bine de 90 de ţări.

După 7 ani în topul vânzărilor, Renault Captur se reinventează și își consolidează poziția internațională. Pe o piață care a devenit extrem de competitivă, noul model rămâne fidel identității care i-a adus succesul, oferind mai multe posibilități de personalizare, o calitate percepută îmbunătățită şi tehnologie de ultimă oră.

„Cu Noul Captur, am păstrat tot ce era mai bun de la generația anterioară, însă am mers mai departe. La interior propunem o revoluție, iar la exterior avem o transformare amplă, modelul asigurând un număr mai mare de posibilități de personalizare. Pentru Renault, calitatea vieții la bord este o prioritate. Mai multă calitate, mai multă tehnologie şi o identitate de SUV reafirmată: Noul Captur păstrează atuurile care i-au adus succesul, reinventându-se în același timp.

Laurens van den Acker, Director Design Industrial Groupe Renault

A doua generație a modelului, bazată pe noua platformă modulară a Alianței, se înscrie în viziunea grupului cu privire la mobilitatea de mâine, oferind tot ce este mai bun din punct de vedere tehnologic în termeni de :

  • conectivitate, cu EASY CONNECT şi ultimul sistem multimedia Renault EASY LINK,
  • sisteme de asistență, inclusiv Asistentul în trafic și pe autostradă (nivel 2 SAE),
  • electrificare cu motorul hibrid E-TECH plug-in.

 „Din 2020, Noul Captur va fi primul model plug-in hibrid din segmentul său. Am dezvoltat un sistem unic de transmisie adaptat pentru hibrid, precum și o tehnologie de gestionare a energiei derivată direct din experiența noastră F1. Renault se angajează să ofere clienților săi tehnologie și inovație la un preț accesibil. Este tradiția noastră, dar și viitorul nostru.

Thierry Bolloré, Director General Groupe Renault

Pionier pe segmentul SUV-urilor urbane, Captur s-a vândut în 1,5 milioane de unități de la lansarea sa în 2013 şi este comercializat în mai bine de 90 de ţări. A devenit rapid un bestseller în segmentul său, atât în Franța, cât și în Europa. A păstrat această poziție şi anul trecut când 67.000 și 215.000 de
unități au fost vândute pe aceste piețe.

Pe o piață care a devenit extrem de competitivă, Noul Captur și-a consolidat identitatea care i-a adus succesul.. La fel de modular, a devenit și mai primitor datorită unei revoluții interioare care îi permite să intre într-o nouă dimensiune a tehnologiei și a calității. Caracteristicile sale sunt demne de orice model din segmentul superior.

2019 – Nouveau Renault CAPTUR

Lansarea Noului Captur face parte din planul strategic al Groupe Renault Drive the Future (2017-2022) și este unul dintre modelele sale cheie.

Importanța sa se datorează, în primul rând, rolului său internațional. Este acum un produs global în adevăratul sens al cuvantului. Deja vândut pe toate continentele, Noul Captur va fi fabricat și în China, o regiune strategică pentru Groupe Renault. Acesta are acum același nume pe fiecare piață, inclusiv în Coreea de Sud şi este comercializat sub marca Renault.

Importanța sa se datorează și dimensiunii sale tehnologice, deoarece îndeplinește cei trei piloni ai mobilității viitorului:

  • Electrificare: până la sfârșitul planului, Groupe Renault va avea 12 modele electrice în gama sa. Noua generație Captur va fi primul model Renault care va beneficia de un motor plug-in hibrid numit E-TECH Plug-in, rezultatul sinergiilor din cadrul Alianței.
  • Conectat: la sfârșitul aceleiași perioade, 100% dintre vehiculele de pe piețele-cheie ale companiei vor fi conectate. Noul model ilustrează perfect această dinamică, folosind noul sistem multimedia și sistemul Renault EASY CONNECT.
  • Autonomă: până la sfârșitul planului, Groupe Renault va comercializa 15 modele echipate cu tehnologii autonome de conducere. Captur va fi unul dintre primele modele echipate cu acest tip de tehnologie. Cu Noul Clio, sistemele de asistență care duc la condusul autonom vor fi disponibile încă de pe nivelul de bază în segmentul B.

Noul Captur este în centrul strategiei de consolidare a sinergiilor din cadrul Alianței. Acest lucru este realizat, în special, prin dezvoltarea de tehnologii comune și prin utilizarea de noi platforme, cum ar fi platforma CMF-B, prezentă şi pe Captur. Noua sa arhitectură electrică și electronică face posibilă introducerea celor mai avansate tehnologii pentru a satisface noile cerințe ale pieței.

Un design exterior transformat, o identitate SUV reconfirmată

Cu aripi elegant conturate, linii laterale și cu plafonul personalizabil, care creează efectul ”floating roof”, Noul Captur este inconfundabil. Mai atletic și mai dinamic, s-a dezvoltat foarte mult prin consolidarea identității de SUV. Această transformare exterioară, realizată cu ajutorul unor linii mai expresive, respectă în același timp aspectele senzuale ale „designului francez” pe care Renault le prețuiește. Noul Captur este mai lung (4,23 m sau +11 cm), propune jante de 18 inch (în funcție de versiune) și un ampatamentul mărit (2,63 m sau +2 cm). Designul său reinventat, reglajele sale perfect milimetrice, luminile LED cu semnătura luminoasă în forma literei C, luminile spate mai subțiri și inserțiile decorative cromate contribuie la îmbunătățirea calității.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*