Rezumat financiar al postului de televiziune care nu e al lui Adrian Sarbu ci al unui avocat investitor: capitaluri negative in valoare de 2.2 milioane de euro (minus 10 milioane de lei si datorii insumand 6 milioane de euro alaturi de cifre mici la venituri insumand 3 milioane de lei) la care se adauga si cheltuieli nejustificat de mari in valoare de 33 de milioane de lei. Totul pentru ceea ce se vede pe ecran…
Dupa ce ani de zile a ridicat la rang de cultura maneaua Pro stalcind la minte o generatie intreaga, beneficiind de suportul incredibil al resurselor americanilor, pacalind contribuabilul si statul roman sa-i ierte datoriile – Adrian Sarbu trebuie sa dovedeasca din nou daca poate sa mai intoarca inca o data roata….N-ar fi exclus sa reuseasca pentru ca toate posturile de televiziune au fost sold out anul trecut, publicitatea colcaie inca pe toate gardurile, fara sa mai mentionam despre statul roman care da ajutoare presei de 40 de milioane de euro – si cam orice ai pune pe ecran, goana dupa rating pe spotul publicitar face ca agentiile de publicitate sa plaseze reclama oriunde prind loc…vorba aia, plasau ei pe vremea OTV-ului… acum insa cu toate interesele de grup “baietii inteligenti” au de astupat niste gauri mari…
Audienta e una iar calitatea audientei e alta…( vezi si comentariile de pe linkedIn ale lui Dan Negru care dupa zeci de ani de “te pui cu blondele” a descoperit calitatea si substanta)…
Astazi un post de televiziune costa ca echipamente cam 1 milion de euro. Restul costurilor sunt cancan si golaneala de „management”. Ce e drept e ca trebuie sa investesti si in personal insa sa ingropi in salarii si alte delicateturi 5 milioane de euro…Fara justificarea pierderilor si cu “afinitatea” la maxim revenim la schema “generatiei pro” pe care Adrian Sarbu a mai aplicat-o in trecut…
Pe ecran nu se vede mare lucru, jurnalistii -unii dintre ei- se straduie sa faca ceva treaba insa conceptul e inca nespectaculos iar audienta nu mai poate fi prostita cu „Stiu” pentru ca audienta de stiri si social media cere substanta…
Sa vedem ce „stie” in 2020 Sarbu in materie de business -iata rezultatele afisate pe mfinante.ro care arata de ce Ziarul Financiar e in insolventa, Telefericul e in ancheta, Mediafax se chinuie si ea cu vreo 30 de milioane de lei capitaluri negative… asa poate ca intelegem si noi de ce Sarbu nu e in acte proprietarul postului de televiziune pe care si-l asuma la Marius Tuca in interviuri, de ce e in fata un avocat care -penibil- ne declara ca s-a hotarat el sa investeasca in televiziune… si de ce un om cercetat penal pentru evaziune fiscala primeste licenta pentru CINCI posturi de televiziune…
DENUMIRE INDICATORII
ACTIVE IMOBILIZATE – TOTAL 9791508
ACTIVE CIRCULANTE – TOTAL, din care 25603344
Stocuri (materii prime, materiale, productie in curs de executie, semifabricate, produse finite, marfuri etc.) 433309
Creante 25162857
Casa si conturi la banci 7178
CHELTUIELI IN AVANS 756407
DATORII2 7275457
VENITURI IN AVANS 19169514
PROVIZIOANE-
CAPITALURI – TOTAL, din care: -10293712
Capital subscris varsat 12034390
Patrimoniul regiei-Indicatori din CONTUL DE PROFIT SI
Cifra de afaceri neta 3026678
VENITURI TOTALE 3038376
CHELTUIELI TOTALE 33228073
Profitul sau pierderea brut(a)-Profit0-Pierdere 30189697
Profitul sau pierderea net(a) a exercitiului financiar-Profit0-
Pierdere 30221643 Indicatori din DATE INFORMATIVE
Numar mediu de salariati 157
Pierderi de 30 milioane de ron (6 milioane de euro), capitaluri negative de 10 milioane de ron, cheltuieli totale de 33 milioane de ron (aproape 7 milioane de euro) si venituri de 3 milioane de ron (aici nu-l banuim de mistificari, e normal pentru un post tanar)….
Ai fi zis ca cifrele astea aiuritoare ar fi trebuit sa reflecte o altfel de realitate -alephnews media- una mai complexa si concreta, cu investitii in programe care se vad, cu news-uri si exclusivitati nepreluate de prin ziare, cu programe care sunt sofisticate ca si continut si valoroase ca si propunere sociala.
Din pacate Alephnews e inca modesta si ne arata din nou ca -trecand peste eufemismele explicatiilor de lansare cu vision/mision, abramburistic vizionare, cu sfere care imbraca dorintele telespectatorului unindu-le cu continutul cosmogonico-psihedelic al propunerilor fantasmagorice din realitatea meandrelor pline de “bla-bla-bla”-uri ( pamflet despre conceptul de social television descris voit aristocratico-mediaco-pseudostiintific de persoana care propaga mesajul potrivit caruia e cool e sa fii mereu tanar regizor, Adrian Sarbu este astazi “imparatul” prafuit care spera sa mai obtina niste “profit” cu acelasi standard calitativ al grilei de program din anii ’90 pentru serviciile oferite. Este un un Cristoiu obosit, un Marius Tuca sugubat, un Felix si Mosul a toate stiutor de la pase dribliguri si fotbal la economie…totul se recicleaza intr un haloimas de presa numit pretentios social television…Putin, foarte putin si nu argumenteaza cifrele aiuritoare investite de avocatul investitor in media pentru ca nu-i asa? Sarbu nu are de-a face cu aceste televiziuni deci il rugam sa nu se supere pe noi neavand calitate procesuala ca sa zicem asa…
Cu toatea astea tinem pumnii postului tanar Aleph sa creasca…
Sursa: Sfin.ro
Fii primul care comentează