Turiștii care achiziționează sejururi pe litoral pot avea asigurate riscurile împotriva Covid-19 atât în cazul îmbolnăvirilor, cât și în cazul în care un membru al familiei este suspect de coronavirus și este obligat să intre în carantină. Dacă turistul se îmbolnăvește de Covid-19 în timpul călătoriei, atunci va beneficia de protecție medicală completă, potrivit unui nou tip de asigurare introdus în pachetele de vacanță de Litoralulromanesc.ro, turoperatorul care trimite cei mai mulți români în stațiunile autohtone de la Marea Neagră.
„Am constatat în acest an că unii români au renunțat să rezerve sejururi la mare de teamă că, în cazul nefericit al infectării cu Covid-19 al unui membru al familiei, vor fi nevoiți să renunțe la vacanțe și vor pierde banii. Din acest motiv și, în plus, pentru că nu ne dorim ca unii turiști să lase rezervarea vacanței din vara următoare pe ultimul moment și să piardă, astfel, reducerile Early Booking, aducem în premieră pentru turismul intern o asigurare împotriva Covid-19, prin care persoanele care vor fi nevoite să renunțe la vacanțe din cauza pandemiei își vor putea primi înapoi avansurile achitate”, a declarat Ionuț Nedea, directorul general al Litoralulromanesc.ro.
Daca turistul se îmbolnăvește sau este plasat în carantină din cauză că este suspect de infecție cu Covid-19 și, din acest motiv, este obligat să anuleze călătoria planificată, asigurătorul îi va rambursa costurile de anulare. Este considerat motiv de anulare a vacanței și îmbolnăvirea cu Covid-19 a soțului/soției/sau a unei rude de gradul întâi care nu călătorește, dacă viața acelei persoane este pusă în pericol și necesită terapie intensivă în spital.
Dacă turistul se îmbolnăvește de Covid-19 în timpul călătoriei, va beneficia de protecție medicală completă, conform asigurării medicale internaționale inclusă în pachetul achiziționat. Protecția medicală prevede și asistență de urgență 24/7, precum și acoperirea costurilor medicale.
În situația în care turistul este înștiințat pe durata călătoriei că soția/soțul sau o rudă de gradul întâi s-a îmbolnăvit și viața îi este pusă în pericol ca urmare a infectării cu Covid-19, asiguratorul îi va acorda sprijin pentru întoarcerea acasă și îi va rambursa costurile aferente acestei călătorii.
„Practic, în toate aceste situații, turistul își poate anula sejurul și își poate recupera banii plătiți ca avans. Valoarea asigurării este în funcție de valoarea sejurului, dar nu depășește câteva procente din costul total al sejurului. În felul acesta, turistul poate beneficia de reduceri de până la 50% făcând rezervare Early Booking”, a adăugat Ionuț Nedea.
Pentru a putea beneficia de asigurare, turistul trebuie să cumpere pachetul cu minimum 30 de zile înainte de a pleca în vacanță.
Litoralulromanesc.ro, deținut de compania Creative Eye SRL din Constanța, cu capital integral privat românesc, este cel mai mare retailer de vacanțe în stațiunile autohone de la Marea Neagră, atât ca număr de turiști, cât și ca vânzări. Litoralulromanesc.ro a înregistrat anul trecut un volum de vânzări de 30 milioane de euro (la Ministerul Finanțelor este raportat doar comisionul – 18.8 milioane lei, așa cum se întâmplă în cazul multor agenții de turism), iar prin intermediul agenției au ajuns anul trecut în stațiunile românești de la Marea Neagră peste 200.000 de turiști. Portalul promovează peste 500 de structuri de cazare în 13 stațiuni de pe litoralul românesc, de la unități de o stea până la cele de cinci stele.
Sursă foto: Matca Vision Studio
Fii primul care comentează