TINIMTEX, târgul de îmbrăcăminte și încălțăminte organizat de Camera de Comerț, Industrie, Navigație și Agricultură Constanța, atrage din ce în ce mai puțin expozanți.
Mai puțini expozanți înseamnă și mai puțini clienți, desigur.
Pentru ediția din acest an, care a început pe 21 noiembrie, organizatorii au anunțat prezența a circa 100 de firme. Numărul nu a fost comunicat exact.
În 2016, potrivit comunicatelor de presă trimise de CCINA, tot la ediția din noiembrie, au participat circa 130 de firme, iar în 2014 erau peste 150 de firme. Așadar, vorbim despre o scădere de circa o treime a numărului de firme expozante în numai 4 ani.
Motivele pot fi intuite, dar cel mai probabil este faptul că majoritatea constănțenilor nu sunt mulțumiți de produsele și prețurile furnizate. Mai mult, dacă ai achiziționat ceva și nu observi într-o zi sau două că produsul are o problemă, este imposibil să fie reparat sau înlocuit pe garanție. Dacă ai noroc, firma va veni la alte târguri, dacă nu, rămâi cu paguba.
CCINA nu face public numărul persoanelor care trec pragul târgului, lucru destul de dificil, pentru că intrarea este gratuită. A găsit în schimb o găselniță în prezentare.
„Din punct de vedere al clienţilor finali, evenimentul este destinat, în general, consumatorilor cu vârste cuprinse între 18 – 60 de ani, la nivelul judeţului înregistrându-se un procent de peste 70% populaţie urbană (mai mult de 470.000 de locuitori), Constanţa fiind, dupa capitala, oraşul cu cea mai mare putere de cumpărare din ţară.”, spun reprezentanții CCINA.
Așadar, ni se spune câți locuitori are județul, nu și câți din aceștia vin.
Articol publicat inițial în CT100.ro.
Fii primul care comentează