UBER s-a lansat și în Iași. Pe când și în Constanța?

uber

Aplicaţia Uber a fost lansată în Iaşi, acesta fiind al cincilea oraş al României în care aplicaţia este disponibilă. 

Compania nu a anunțat încă dacă în planurile de extindere se numără și Constanța. Taximetriștii de aici au amenințat cu proteste dacă celor de la UBER li se va permite să opereze aici.

Uber, care conectează şoferii parteneri cu pasagerii în peste 600 de oraşe din 64 de ţări, este acum disponibilă şi în Iaşi. Cei care nu au încercat serviciul până acum vor beneficia de prima călătorie gratuită în limita a 10 lei, dacă îşi vor crea un cont Uber şi vor folosi codul promoţional HelloIasi, potrivit companiei.

Marius Manole, actor la Teatrul Naţional Bucureşti, este primul utilizator care a încercat serviciul în Iaşi, oraşul său natal.

”Agitaţia vieţii de artist presupune, printre altele, şi multe deplasări. Pentru mine, cele mai multe zile încep cu o repetiţie şi se termină cu unul sau două spectacole. Folosesc Uber atât în România cât şi în străinătate şi mă bucur nespus că Iaşi, oraşul meu natal, a mai făcut un pas important spre modernizarea transportului urban”, a declarat Marius Manole.

Aplicaţia a fost lansată în Iaşi în condiţiile în care mii de ieşeni au deschis aplicaţia cel puţin o dată în ultimele şase luni, potrivit directorului general al Uber România, Nicoleta Schroeder.

”Iaşi a ales Uber în aceeaşi măsură în care Uber a ales Iaşi – mii de ieşeni au deschis aplicaţia cel puţin o dată în ultimele şase luni. Astăzi, oraşul Iaşi se alătură altor zeci de oraşe europene care au Uber – Paris, Londra, Berlin, Praga, Amsterdam, Lisabona, Varşovia şi multe altele. Ne dorim ca Uber să devină un partener al autorităţilor locale pentru a rezolva problema traficului aglomerat, pentru a reducere poluarea dar şi pentru a face din Iaşi un oraş mult mai prietenos cu turiştii” a declarat Nicoleta Schroeder.

În Iaşi, o călătorie de la aeroport la Palatul Culturii va costa aproximativ 17 lei, în condiţii normale de trafic, potrivit companiei.

Celelalte oraşe din România, în care Uber este disponibil, sunt Bucureşti, Cluj Napoca, Braşov şi Timişoara.

3 Comentarii

  1. Stiai ca oamenii care au ghinionul de a-si cumpara locuinte in apropierea bulevardelor daca vor loc de parcare in fata blocului sunt nevoiti sa plateasca 120 de lei in fiecare luna? De ce? Pentru ca locurile de parcare de pe bulevard( ex. bd.
    Mamaia) sunt administrate de un SRL care idi face pretul cum vrea el. Interesant este ca acest SRL este Confort Urban, societate adiministrata de Primaria Constanta. Este adevarat cei care au inchiriat un loc de parcare il pot folosi doar ei, tot timpul. Asta teoretic. Practic, daca ai plecat imediat locul de parcare este ocupat de slti soferi, parcand intre stalpi sau pur di simplu, in fata stalpilor. Este frustrant sa platesti o caruta de bani, in fiecare an la Confort Urban, iar locul de parcare sa-l gasesti tit timpul blocat. Este frustrant ca in Constanta sa fii civilizat, sa ai un loc de parcare si sa nu parchezi pe trotoare sau in locuri nepermise esti nevoit sa platesti o caruta de bani, doar ca ai locuinta pe bulevard. Este o mare discriminare!!!!! Vreau si eu sa platesc 120 de lei pe an ca si ceilalti constanteni care au locuri de parcare….

    • Credeți ca e mult 120 de lei pe luna? Va asigur ca daca se dubleaza tariful tot s-ar gasi doritori. E drept insa, daca ati platit nu e normal ca locul sa fie blocat. Dar solutia este sa nu vi se garanteze un loc pe bulevard. Unde sa parcheze cei care au treaba, ziua, la un magazin, la o banca, etc? Ar fi bine sa fie rezervat numai seara si noaptea, ca celelalte.

      • un loc rezervat trebuie sa ramana rezervat! Ce facem cu cei care muncesc dupa alt program decat 9-17, cu cei handicapati care au nevoie de unloc cit mai apropiat, cu cei care nu au timp sa mearga 2 strazi sa isi ia masina? Ca de transport in comun…. nici o sansa … Un oras ca asta poate doar cu metrou sa i mai rezovi… In rest pasaje si strazi supraterane. Nu cred ca au prioritate bancile si alti operatori care au aparut dupa constructia blocurilor. Impotenta haitei de la primarie de a construi parcari si a moderniza infrastructura nu ar trebui sa fie o pedeapsa suplimentara locuitorilor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*