Retailerul online eMAG a stabilt data Black Friday din acest an, ziua vânzărilor cu reduceri fiind 15 noiembrie, a anunţat marţi Iulian Stanciu, CEO-ul companiei.
„Va fi o singură zi, în weekendul liber între cele două tururi ale alegerilor prezidenţiale”, a precizat Stanciu.
eMAG a avut vânzări, anul trecut, de Black Friday, organizat pe 16 noiembrie, de 450 de milioane de lei şi a înregistrat 9,5 milioane de vizite pe site.
Compania a introdus conceptul de Black Friday în România în anul 2011.
Cel mai probabail, majoritatea comercianților mari în afară de eMAG vor programa Black Friday 2019 cu aproximativ o săptămână înainte de 15 noiembrie. Așa s-a întâmplat și în anii trecuți, mergând de la premisa că după acea dată, este puțin probabil să mai ai bani de cumpărături.
În privința mecanismului pentru a profita cel mai bine de Black Friday 2019 la eMAG, există câteva sfaturi simple care te-ar putea ajuta. Fă-ți o listă clară cu produsele pe care ți le dorești, împreună cu prețurile de referință pentru ele de pe mai multe site-uri.
Cu cât stai mai mult în noaptea de Black Friday să navighezi prin oferte, fără o țintă anume, s-ar putea să pierzi o reducere la ceea ce te interesează cu adevărat.
Nu privi toate prețurile de Black Friday ca fiind oferte autentice. Dacă ai o listă cu prețurile de referință, vei ști dacă prinzi cu adevărat ceva pentru că faci achiziția în acel moment sau nu. Ai în vedere că în seara de dinaintea reducerilor, eMAG publică o listă parțială cu produsele pe care le are la ofertă.
Caută documentul cu pricina. Apoi salvează produsele pe care le vrei de pe site ca să le găsești mai ușor în momentul în care s-au deblocat reducerile.
Fii primul care comentează